Latest posts
-
یک اتفاق
یک اتفاق
-
کاش خارجی بودند
اینجا کومور نیست که کمیته امداد دلش برای آنها بسوزد ، اینجا اندونزی نیست که دولت ایران برایشان خانه سازی کند ، اینجا لبنان نیست که برای تامین معیشت آنان رهبر ایران نگران باشند .
-
عاقبت قهرمان ملی در جمهوری اسلامی
عاقبت قهرمان ملی در جمهوری اسلامی
-
ما بیماریم
شاید خیلیها از این یادداشت من خوششان نیاید و آنرا حمل بر چیزهای دیگری بکنند! ولی احساس میکنم باید بنویسم اینها را، من از اینکه متأسفانه این جوی که حاکم شده است تا کسی نتواند نظرش را و واقعیات را بگوید بیزارم، از اینکه متأسفانه ما همواره شاهد افتادن از آن ور پشت بام هستیم…
-
وضعیت قرمز در باغ فشم
وضعیت قرمز در باغ فشم
-
آیا براستی تحریمها بی اثر بوده است؟
آیا براستی تحریمها بی اثر بوده است؟
-
سرکوب سایبری؛ انتخابی میان کیبورد و کل
سرکوب سایبری؛ انتخابی میان کیبورد و کل
-
چادر یا دکلته ؟
چادر یا دکلته ؟
-
لقب جدید،خیلی محرمانه
لقب جدید،خیلی محرمانه
-
وقتی آقای رئیس جمهور با این همه مشغله ر
وقتی آقای رئیس جمهور با این همه مشغله ر